Dzisiaj żaden produkt nie sprzeda się bez odpowiedniego procesu reklamowego. Rynek nieruchomości rządzi się ponadto swoimi konkretnymi prawami. Ma również pewne wymagania i ściśle określoną specyfikę. Dlatego reklamując nieruchomość, należy przyjąć, że będzie to proces, wymagający wielu odpowiednich działań marketingowych.

Poznać zalety nieruchomości

Aby dobrze sprzedać lub wynająć nieruchomość, należy przede wszystkim poznać produkt. Ekspozycja wszystkich zalet jest bowiem największym krokiem do sukcesu. Do zalet nieruchomości niewątpliwie należą: lokalizacja, udogodnienia komunikacyjne i infrastrukturalne takie jak bliskość, szkół, przedszkoli, żłobków, sklepów, bezpieczeństwo otoczenia oraz niepowtarzalne cechy, jakimi może poszczycić się sam budynek np. materiałami, z jakich został wykonany, wyposażeniem w windy, monitoring, alarmy. Kolejnymi cechami, na które zwraca się uwagę to wiek nieruchomości, jej stan prawny. Należy więc wziąć pod uwagę te wszystkie cechy, jakimi można się pochwalić przed kupującymi.

Jak reklamować skutecznie?

Biuro Nieruchomości i Usług Geodezyjnych zajmuje się pośrednictwem obrotu nieruchomościami. Działalność firmy nie ogranicza się tylko do asystowania podczas sprzedaży nieruchomości. Dla BNiUG reklama jest tak samo ważna, jak sprzedaż lub wynajem domu czy mieszkania. Bez niej nieruchomość ani nie zostanie sprzedana, ani wynajęta. Dlatego też zatrudnieni w firmie eksperci zajmują się całym procesem reklamowym. Ustalają najważniejsze cechy szczególne, które można przedstawić Klientom, zachęcając ich do kupna lub wynajmu, potem określają grupę docelową potencjalnych Klientów, a następnie dobierają odpowiednią formę reklamy, która najczęściej ma miejsce...

W prasie i w Internecie

Firma stosuje bardzo skuteczne i najbardziej nowoczesne metody, które służą odpowiedniej promocji danej nieruchomości. Nieruchomość jest reklamowana przede wszystkim w środkach masowego przekazu. Skuteczna reklama ma miejsce w miejscowej, regionalnej i krajowej prasie. Kolejnym kanałem reklamowym jest Internet. Ogłoszenia są umieszczane w największych portalach w Polsce. Wszystko to sprawia, że poszukiwanie zainteresowanych osób daną nieruchomością przebiega sprawnie i szybko. Klient biura otrzymuje więc wiele ofert, spośród których wybierze tę, która jest najkorzystniejsza.